visste ni att....

...om du söker på ointeressant fakta på google kommer det upp massa ointeressant fakta om privat presoner från deras bloggarn. Nej Stina, Klara, Lisa, Anna och Sven-Bertil jag bryr mig inte ett piss om er ointeressanta fakta om er själva.
Men om man sedan söker på interessant fakta kommer det upp fakta om bröstförstoringar och Twilight karaktärerna, ja för det är ju så jäävla interessant. Nej så fan heller att det är, det är svin ointeressant!
Kan det bara komma upp interessant/ointeressant fakta när man söker på det eller?
Till exempel på ointeressant fakta är, hur många som har tics eller typ hur många som har analklåda... Men nej det ska komma upp frågor som är typ såhär - Är jag singel? (MEN VEM FAAAAN BRYR SIG!?!?!)


// Från mig **Superhemlig**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0